Vegetarijanska (etička, ajurvedska, veganska)
|
Merkoline formule za usporavanje starenja |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 07 mart 2010 07:41 |
|
"Mi smo ono što jedemo", kaže dr Merkola, američki osteopatski doktor, zdravstveni aktivista i kritičar konvencionalne medicine, i savetuje nas da se vratimo osnovama zdravije ishrane, individualno prilagođene, za unošenje potrebne proporcije namirnica koja odgovara specifičnom nutricionom tipu osobe.
|
|
Poslednje ažurirano nedelja, 07 mart 2010 07:48 |
|
Opširnije...
|
|
Zdravije vegetarijanstvo za zdravije življenje |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
utorak, 16 februar 2010 09:47 |
|
Najefikasniji način dovođenja organizma u ravnotežu obuhvata dva koraka – prirodni, holistički metod detoksikovanja organizma i rapidno uspostavljanje bazne sredine u organizmu uz pomoć odgovarajućih namirnica, pri čemu će telo imati mogućnost da se samo regeneriše i leči. Naučnici sa Vrije Univerziteta u Briselu, Belgiji, Piter Klaris i saradnici, govore u prilog vegetarijanske hrane, koja se svakako može, u načelu, oceniti baznom tj. alkalnom.
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 16 februar 2010 10:11 |
|
Opširnije...
|
|
Veganska ishrana moguće rešenje za dijabetes tipa 2 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 10 januar 2010 15:46 |
|
Lesli Bek, dijetetičar sa Medcan Clinic iz Toronta, ističe rezultate prošlogodišnje studije koji su pokazali da je regulisanje šećera u krvi jednostavnije uz bezmesni jelovnik od tradicionalnog anti-dijabetesnog režima ishrane. Najpre je postavljeno pitanje održivosti ovakve ishrane, odnosno, koliko koristi na duže staze.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 13 januar 2010 07:48 |
|
Opširnije...
|
|
Veganskom ishranom protiv artritisa i bolesti srca |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 08:40 |
|
Naučnici sa Karolinska Instituta u Stokholmu, Švedskoj, objavili su prošle godine u žurnalu Arthritis Research and Therapy, studiju koja je pokazala da ishrana na veganski način, dakle, bez prisustva namirnica životinjskog porekla kao i bezglutenska ishrana - umanjuju rizik od srčanog udara i infarkta, kod osoba sa reumatoidnim artritisom, ali da se na ovaj način ublažava i samo glavno oboljenje koje predstavlja rizik za bolesti srca.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 07 januar 2010 21:16 |
|
Opširnije...
|
|
Intervju sa vegan-zvezdom Alisijom Silverstoun |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 27 decembar 2009 16:45 |
|
Alisija Silverstoun, nekadašnja ikona mladih, i u svojoj 32 godini nastavlja da fascinira, ne samo glumačkim talentom i pojavom, već doslednošću u svom stilu života kao i potrebom da i druge usmeri na ovaj put– koji već duže vreme ima pečat veganskog i prijateljskog prema životinjama. O ovome govori u ovogodišnjem intervjuu za Health Magazine, koji je vođen u sličnom stilu, na veganskom ručku u restoranu Los Anđelesa.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 30 decembar 2009 07:23 |
|
Opširnije...
|
|
Kurkumin i piperin čuvaju žensko zdravlje |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
subota, 19 decembar 2009 19:57 |
|
Odvajkada je poznato da se začini u ljudskoj ishrani koriste ne samo da bi jelo bilo ukusnije, nego i da bi se njima doprinelo boljem zdravlju. Jer, svi prirodni začini istovremeno su i prirodni lekovi. Tako nam nedavno završena naučna studija otkriva i činjenicu da bi materije izdvojene iz indijskog šafrana i bibera mogle da pomognu u prevenciji raka dojke.
|
|
Poslednje ažurirano ponedeljak, 21 decembar 2009 07:51 |
|
Opširnije...
|
|
Drugi rođendan prvog vegetarijanskog BG-restorana |
|
Autor: Zdravije...
|
|
sreda, 02 decembar 2009 13:06 |
|
Da li ste čuli da u Beogradu već dve godine postoji vegetarijanska gostionica?
Pre nekoliko dana, 27. novembra, beogradski restoran "Joy of the Heart" u Svetogorskoj 18 proslavio je dve godine svog postojanja… veoma značajan jubilej, pošto je to prvi vegeterijanski restoran otvoren u Beogradu, valjda jedinoj evropskoj prestonici koja je u treći milenijum ušla bez ijednog vegetarijanskog kutka.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 02 decembar 2009 17:51 |
|
Opširnije...
|
|
Više karotenoida za zdravlje starijih |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
utorak, 17 novembar 2009 08:24 |
|
Starije osobe koje unose veće količine karotenoida, materije koja se nalazi u jarko obojenom voću i povrću, kao što su šargarepe, paprika, bundeva, mango i kivi, u stanju su da hodaju “duže i intenzivnije” od onih čiji je dnevni unos manji, naglašava ovogodišnja studija publikovana u “Journal of Nutrition, Health and Ageing”.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 25 novembar 2009 07:10 |
|
Opširnije...
|
|
|
|
|
<< Početak < Prethodna 1 2 3 4 Sledeća > Kraj >>
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |
|