|
Složeni šećeri i biljna vlakna odlična prevencija |
|
Autor: Dr Slobodanka Babić
|
|
petak, 12 februar 2010 07:58 |
|
Čak i ako ne patite od dijabetesa, u principu se za vašu ishranu ne preporučuju "brzi" šećeri, koji dovode do naglog skoka nivoa glikoze u krvi. Bolje su prirodne namirnice koje sadrže "spore" šećere u kombinaciji sa biljnim vlaknima, koja uklanjaju suvišan šećer iz organizma.
|
|
Poslednje ažurirano petak, 12 februar 2010 09:27 |
|
Opširnije...
|
|
Rumuni uveli dodatni porez na brzu hranu |
|
Autor: Zdravije...
|
|
subota, 16 januar 2010 20:19 |
Nakon što su evropsku javnost pre godinu i po dana prijatno iznenadili odlukom Senata da najmanje 50% vesti u medijima treba da bude pozitivno (jer je uočeno da negativne vesti narod bacaju u depresiju), Rumuni su nas ovih dana ponovo nagnali da se zapitamo kada će nešto slično početi da se dešava i kod nas. Naime, njihovo ministarstvo zdravlja je najavilo da će ovesti poreze na tzv. brzu hranu, koja sadrži više soli, masti i šećera.
|
|
Opširnije...
|
|
Više hrane sa magnezijumom rešenje za visok pritisak |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 08:43 |
|
Prema istraživanju naučnika sa Pusan National University, objavljenom u naučnom časopisu Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases, hrana bogata magnezijumom može pomoći osobama u sniženju povišenog krvnog pritiska, za koji se smatraju vrednosti iznad 140 i 90 mmHg.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 14 januar 2010 02:28 |
|
Opširnije...
|
|
Konzumirajući soju snizile rizik od povratka bolesti |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 08:33 |
|
Među onima koji su pobedili rak dojke, postoje mnoge dileme, između ostalih i ta da li smeju da konzumiraju soju. Istraživanje publikovano u The Journal of The American Medical Association (JAMA), informiše nas o primerima pacijentkinja iz Kine, sa prethodnom dijagnozom raka dojke, koje su konzumirajući soju – zapravo snizile rizik od povratka bolesti.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 06 januar 2010 21:01 |
|
Opširnije...
|
|
Pistaći štite srce, a efikasni su i protiv raka pluća |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
ponedeljak, 14 decembar 2009 17:14 |
|
Režim ishrane koji uključuje dnevno konzumiranje pistaća, mogao bi da koristi u smanjenju rizika od raka pluća, ali i drugih tipova kancera, prema rezultatima prezentovanim na događaju American Association for Cancer Research Frontiers in Cancer Prevention Research Conference, održanom od 6. do 9. decembra tekuće godine.
|
|
Poslednje ažurirano subota, 19 decembar 2009 07:17 |
|
Opširnije...
|
|
Upotreba namirnica koje sadrže folate čuva sluh |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
ponedeljak, 14 decembar 2009 17:10 |
|
Povišen unos vitamina antioksidanata, konkretno, ne utiče na sprečavanje eventualnog razvoja gubitka sluha kod muškaraca, ali, sa druge strane povišen unos folata bi ovaj rizik mogao da umanji i do 20 %, navodi se u novom istraživanju predstavljenom u okviru ovogodišnjeg događaja American Academy of Otolaryngology-Head and Neck Surgery Foundation (AAO-HNSF) Annual Meeting & OTO EXPO, u San Dijegu, Kaliforniji.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 17 decembar 2009 22:43 |
|
Opširnije...
|
|
Potrošači žele da više znaju o onome što jedu |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
utorak, 08 decembar 2009 12:19 |
|
Ljudi bi bili voljni da plate više za proizvode koji sadrže etiketu sa detaljnim nutritivnim informacijama - nego za tzv. “light” namirnice, zaključak je istraživača sa University of Santiago de Compostela (USC) i The Centre for Agro-Food Research and Technology of Aragón (CITA), nakon nove studije provedene na temu sadržaja etikete keksa koji ljudi najčešće jedu za doručak, a koji, zapravo, ima visok sadržaj masti.
|
|
Poslednje ažurirano subota, 12 decembar 2009 18:32 |
|
Opširnije...
|
|
Kod omega masnih kiselina važna je proporcija |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
utorak, 08 decembar 2009 12:07 |
|
Tokom prošlog veka, promene u zapadnom načinu ishrane uzrokovale su povećan unos omega-6 masnih kiselina u poređenju sa unosom omega-3 masnih kiselina. Mnoge studije su pokazale da je ova promena doprinela uvećanom riziku od inflamacije, povezanom sa autoimunim oboljenjima i alergijama, a nedavno je sprovedena još jedna odgovarajuća studija na istu temu.
|
|
Poslednje ažurirano ponedeljak, 14 decembar 2009 07:48 |
|
Opširnije...
|
|
|