Misao dana

• Hteli mi to ili ne, ono što nam se u ocu ili majci najmanje sviđa - boravi u nama. I što se više trudili da te nemile osobine i obrasce ponašanja potisnemo i odbacimo oni sve više i snažnije izbijaju na površinu u nama samima.…

Opširnije...

Kuda idemo?

• Ko je odgovoran za glad, zagađenje, nasilje i ratove i sve nevolje u svetu? Predsednici i vlade velikih i malih država, političari, crkve, tajne organizacije, sekte? Ne. Svako od nas je lično odgovoran.

Izvori vesti

Zdravije - Novo
Naslovna Ličnosti Terapeuti/Treneri Pet hiljada kilometara Georgija Nazarova na biciklu

Pet hiljada kilometara Georgija Nazarova na biciklu

(4 glasova, ocena 5.00 od 5)
Autor: Zdravije...
utorak, 20 novembar 2012 02:00

Georgij

Naš stručni saradnik naturolog Georgij Nazarov i proteklog je leta napravio svoju uobičajenu istraživačku vožnju biciklom, a njegove utiske sa ovog putovanja prenosimo u vidu foto-reportaže...

Georgij o ovom putovanju kaže: "Na putovanje sam, kao i na sva dosadašnja, išao jednostavno, iz zadovoljstva. Kroz život puno putujem. Do sada sam prešao više od 150.000 kilometara biciklom. Ovog puta sam išao sledećom maršutom... Ležećim biciklom: Srbija-Hrvatska-BiH-pa opet Hrvatska-Mađarska-Slovačka-Austrija, potom opet Slovačka-Mađarska-Srbija. Zatim sam promenio ležeći za sportski bicikl, i nastavio opet kroz BiH, Hrvatsku, Crnu Goru, pa nazad u Bih, i potom kroz Srbiju. Prešao sam oko 5.000 kilometara. Inače, godišnje pređem i 15.000.
Iskustvo sa oivog putovanja je zaista sjajno.
Mnogo sam uživao prilagođavajući se usput u ishrani. Naime, postoji dosta divljih biljaka, koje mogu da se jedu, pa sam to kombinovao sa mojim namazom od semenki, koji svuda nosim sa sobom. A koristio sam i integralni beskvasni hleb, kuvani pasulj sa namazom, uz povrće. Na putu sam nalazio i na dosta voća. Mnoge dane živeo sam samo na voću. Dnevno sam prelazio između 100 i 300 kilometara."

Ovo, dakle, nije prvi put da Georgij Nazarov na biciklu krstari hiljadama kilometara. Njegove redovne godišnje avanture i foto-reportaže koje ih opisuju, objavlnjivaćemo i ubuduće.

RumunskiAkvadukt

Već u Rumuniji biciklistička avantura pokazala je svoje predivno lice, puno istorijski zanimljivih mesta, poput ovog akvadukta, iz doba Rimske imperije.

RumunijaRadoviNaPutu

Pridružiti se ljudima koji vredno rade, i po najvećem suncu, za Georgija predstavlja izazov. A Dunav i u Rumuniji priča najlepše priče o životu koji teče...

Planinsko jezero

Georgij naročito voli da se kupa u jezerima, a ovo jezero mu je ostalo u sećanju po sjajnoj mikroklimi, koju samo stvara.

SpavanjeUPrirodi

Spavanje pored Dunava, kad si umoran, ako se zaštitiš od komaraca, jeste pravi užitak, bez obzira što u daljini gruva "EXIT", kao što je to bio slučaj ovde, nedaleko od Novog Sada, letos.

KapetanovaKuca

"Kapetanova kuća", u Šarengradu blizu Vukovara. "To je na jednom brdu, iznad Dunava, gde sam bio jako lepo primljen od strane domaćina", kaže Georgij.

KapetanIGeorgij

Sa domaćinom "Kapetanove kuće", za uspomenu: reč je o čoveku koji je kao kapetan broda plovio Dunavom, da bi u jednom trenutku spazio breg, na kojem je zamislio, pa potom i napravio svoju kuću; Kapetan besplatno prima goste u kampu na svom imanju.

LepSmestajKodIloka

Smeštaj za pamćenje. Takođe na Dunavu, ali u blizini Iloka.

DunaveDunave

Ovog će se mesta, takođe na obali Dunava, Georgij uvek sećati jer je doneo odluku da sa ležećeg bicikla zajaše na svoj sportski, i promeni krajolike, da ide i u planinske predele.

KodOsijeka

Prelazak iz Hrvatske u Srbiju, kod Osijeka, za nastavak puta, kroz Mađarsku...

LepaPrirodaiSlobodnaZivotinja

Kroz Mađarsku, uživanje u prirodi, divnim krajolicima, ukrašenim životinjama koje takođe uživaju u prirodi.

ZalazakSuncaMadjarska

Zalasci Sunca su lepi svuda, pa i u Mađarskoj. I retki su ljubitelji fotografije koji im mogu odoleti. A Georgij je upravo jedan od takvih.

KupovinaLubenice

I kroz Mađarsku, omiljena Georgijeva hrana bile su - lubenice. Za uspomenu, fotka na kojoj se vidi ulaz u bakalnicu u kojoj je kupio jednu od najslađih...

LepiKampBudimpesta

IstorijskiZanimljivaMesta

Na granici između Mađarske i Slovačke, ovakvi prizori nisu ni najmanje retki, a dvoraca ima da ti zastane dah.

24072012526

Spavanje u kajak-klubu u Bratislavi Georgiju će ostati u sećanju jer su mu ljudi iz tog kluba ostavili ključeve iako ga prvi put vide, a pod ključem je bila oprema u vrednosti oko 2 miliona evra!!!

05082012608

Vrlo zanimljivo mesto na Jadranu, gde se sa kopna na ostrvo može preći preko plićaka, pešice... pa i na biciklu.

Nastavak sledi...

Dodatni info i izvor

Ostali članci u rubrici:

Poslednje ažurirano utorak, 04 novembar 2014 17:34

Dodaj komentar

Poštovani ljubitelji zdravijeg, ali i svi drugi koji ste kročili u svet Zdravijeg..., SVI VAŠI KOMENTARI biće dragoceni za nas, pa čak i kada u njima bude onih poruka koje nećemo moći da objavimo na sajtu... - A to su poruke koje su uvredljive na bilo koji od uobičajeno nekonvencionalnih načina... - Potom, u komentarima neće biti mesta za pretnje, vulgarnosti bilo kog tipa, klevete i slično. - Nećemo objavljivati ni komentare koji predstavljaju otvoreno ili skriveno (samo)reklamerstvo. - Iz komentara ćemo odstranjivati lične podatke (brojeve telefona, e-mail, kućne adrese itd.). - Molimo da u komentarima upotrebljavate neki od sledećih južnoslovenskih jezika: srpski, hrvatski, bosanski ili crnogorski. - Zadržavamo pravo da ne obrazlažemo razloge za neobjavljivanje poruka (komentara).