Glavni meni
| Naslovna |
| O nama |
| Magazin "Živeti zdravije" |
| Klub "Živeti zdravije" |
| Predavanja, seminari |
| Ostali događaji |
| Kolumne |
| Važni telefoni za vas... |
| Marketing |
| Kontaktirajte nas |
Kuda idemo?
-
Opširnije...
Loše navike u ishrani kao što su: neredovno uzimanje hrane, prejedanje, preterana upotreba ljute, kisele, zasoljene, pržene i suve hrane, najčešće dovode do poremećaja kiseline u želucu i varenja u celini. Kiselo podrigivanje, osećaj gorenja u gornjem delu grudi, gasovi i nadutost su najčešći pokazatelji da osoba pati od žgaravice i viška…
Najnovije u rubrici
Najčitanije u rubrici
Najbolje ocenjeno
- Više od fizičkog vežbanja ocena: 5, glasova: 12
- Naučite da oprostite. Mudrije je i zdravije. ocena: 5, glasova: 12
- Magazin "Živeti zdravije..." br. 30, novembar 2011 ocena: 5, glasova: 12
- Vaša bašta - biobašta ocena: 5, glasova: 10
- Magazin "Živeti zdravije..." br. 26, juli 2011 ocena: 5, glasova: 9
- Magazin "Živeti zdravije..." br. 28, septembar 2011 ocena: 5, glasova: 8
- Bаjkа o Čаsti ocena: 5, glasova: 8
- Kako se odupreti nadolazećoj depresiji ocena: 5, glasova: 7
- Ono što isključimo – neće nas ni boleti ocena: 5, glasova: 7
- Magazin "Živeti zdravije..." br. 29, oktobar 2011 ocena: 5, glasova: 6




Poznato je i vama da je uvek bolje sprečiti, nego lečiti. Pa tako, ako jedete mnogo crvenog mesa, bilo bi dobro da promenite tu lošu naviku. Jer, sve su uverljiviji dokazi da ono predstavlja značajan faktor u izazivanju raka debelog creva...
Izveštaj Američkog instituta za istraživanje kancera i Svetskog fonda za istraživanje raka Velike Britanije, podržava izveštaj iz 2007. godine, kada je postavljena ova veza, kao i povezanost sa konzumiranjem mesnih prerađevina. 








