1295
(3 glasova, ocena 4.33 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
četvrtak, 04 februar 2010 08:51 |
|
Nar je bogat biljnim materijama, tzv. elagitaninima, koje bi mogle da smanje incidencu hormonski zavisnog raka dojke, kaže studija januarskog izdanja Cancer Prevention Research, žurnala American Association for Cancer Research. "Fitosupstance potiskuju stvaranje estrogena što ima preventivno dejstvo na umnožavanje kanceroznih ćelija i rast estrogen-zavisnih tumora”, kaže glavni istraživač studije, dr Šiuan Čen, iz Centra za kancer City of Hope, u Duarteu, Kaliforniji.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 04 februar 2010 08:59 |
1232
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
subota, 16 januar 2010 21:19 |
Nakon što su evropsku javnost pre godinu i po dana prijatno iznenadili odlukom Senata da najmanje 50% vesti u medijima treba da bude pozitivno (jer je uočeno da negativne vesti narod bacaju u depresiju), Rumuni su nas ovih dana ponovo nagnali da se zapitamo kada će nešto slično početi da se dešava i kod nas. Naime, njihovo ministarstvo zdravlja je najavilo da će ovesti poreze na tzv. brzu hranu, koja sadrži više soli, masti i šećera.
|
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 10 januar 2010 16:46 |
|
Lesli Bek, dijetetičar sa Medcan Clinic iz Toronta, ističe rezultate prošlogodišnje studije koji su pokazali da je regulisanje šećera u krvi jednostavnije uz bezmesni jelovnik od tradicionalnog anti-dijabetesnog režima ishrane. Najpre je postavljeno pitanje održivosti ovakve ishrane, odnosno, koliko koristi na duže staze.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 13 januar 2010 08:48 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 10 januar 2010 16:43 |
|
Ishrana bogata orasima mogla bi da smanji vrednosti holesterola i suprotstavi se upalnim procesima, koji ujedno predstavljaju i faktore rizika za kardiovaskularna oboljenja, kažu naučnici sa Harvard University, u studiji koju je publikovao American Journal of Clinical Nutrition.
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 12 januar 2010 10:20 |
1197
(2 glasova, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 09:43 |
|
Prema istraživanju naučnika sa Pusan National University, objavljenom u naučnom časopisu Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases, hrana bogata magnezijumom može pomoći osobama u sniženju povišenog krvnog pritiska, za koji se smatraju vrednosti iznad 140 i 90 mmHg.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 14 januar 2010 03:28 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 09:40 |
|
Naučnici sa Karolinska Instituta u Stokholmu, Švedskoj, objavili su prošle godine u žurnalu Arthritis Research and Therapy, studiju koja je pokazala da ishrana na veganski način, dakle, bez prisustva namirnica životinjskog porekla kao i bezglutenska ishrana - umanjuju rizik od srčanog udara i infarkta, kod osoba sa reumatoidnim artritisom, ali da se na ovaj način ublažava i samo glavno oboljenje koje predstavlja rizik za bolesti srca.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 07 januar 2010 22:16 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 03 januar 2010 09:33 |
|
Među onima koji su pobedili rak dojke, postoje mnoge dileme, između ostalih i ta da li smeju da konzumiraju soju. Istraživanje publikovano u The Journal of The American Medical Association (JAMA), informiše nas o primerima pacijentkinja iz Kine, sa prethodnom dijagnozom raka dojke, koje su konzumirajući soju – zapravo snizile rizik od povratka bolesti.
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 06 januar 2010 22:01 |
|
Autor: priredila Maja Berg
|
|
nedelja, 27 decembar 2009 17:47 |
|
Termički obrađene namirnice i ishrana sa visokim sadržajem masti nose značajno veći rizik od razvijanja depresivnih poremećaja. S druge strane, naučnici ističu blagodeti mediteranske ishrane u preventivi, ali i kod oporavka od određenih depresivnih poremećaja, u novoj studiji publikovanoj u ovogodišnjem novembarskom izdanju naučnog časopisa British Journal of Psychiatry.
|
|
Poslednje ažurirano četvrtak, 31 decembar 2009 00:40 |
|
|