|
Autor: Zdravije...
|
|
utorak, 04 oktobar 2011 02:00 |
|
Nije li to facsinantno, kako neki roditelji od zdravog i pravog deteta stvore nesrećno i nezdravo biće, koje svi zadirkuju zbog gojaznosti? Kako se to uopšte dešava? Gde je granica između popuštanja iz ljubavi i nebrige?
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 05 oktobar 2011 08:59 |
2897
(2 glasova, ocena 5.00 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
četvrtak, 01 septembar 2011 02:00 |
|
Kako su na trenutnom tržištu veoma zastupljene namirnice za decu pune boja i aroma, teško je mlađe naterati da jedu zdravo. Neki decu ucenjuju, neki podmićuju, to najčešće ne dovodi do samovoljnog uzimanja zdravije hrane, ali svakako dovodi do kvarenja odnosa sa detetom...
|
|
Poslednje ažurirano sreda, 31 avgust 2011 11:09 |
2075
(4 glasova, ocena 4.00 od 5)
|
Autor: Melani Veksmen
|
|
petak, 15 oktobar 2010 00:00 |
|
Melani Veksmen, masažoterapeut i feng šui konsultant, stiče obrazovanje o orijentalnoj medicini još od daleke 1980. godine, a specijalizirala je makrobiotičko pripremanje hrane. U različitim delovima sveta, od Portugala, Engleske do Amerike, podučavala je svom umeću tamošnje kuvare. Melani je majka sedmoro dece, a pomogla je hiljadama ljudi da unesu korisnu promenu u svoj životni stil i način ishrane...
|
|
Poslednje ažurirano petak, 15 oktobar 2010 08:05 |
1979
(4 glasova, ocena 3.50 od 5)
|
Autor: Zdravije...
|
|
petak, 10 septembar 2010 00:00 |
|
Popularni crtać sa Popajem, razne degustacije i pripremanje hrane za mlade, mogu da motivišu decu predškolskog uzrasta da više jedu povrće, pokazuje novije istraživanje publikovano u žurnalu Ishrana & Dijetetika. Naučnici sa Mahidol univerziteta u Bangkoku, utvrdili su da se raznovrsnost i količina unosa povrća povećala nakon što su deca učestvovala u programu sa upotrebom multimedijalnih modela i modela uloga u promovisanju zdravih namirnica...
|
|
Poslednje ažurirano petak, 10 septembar 2010 07:58 |
666
(3 glasova, ocena 3.67 od 5)
|
Autor: Slavica Matić
|
|
nedelja, 12 april 2009 23:47 |
|
Deca mnogo intenzivnije osećaju ukuse od odraslih, tako da roditelji nipošto ne bi trebalo da prilagođavaju hranu svom ukusu. Prevelika količina soli guši pravi ukus hrane, o čemu bi trebalo voditi računa posebno kod male dece koja se tek navikavaju na nove namirnice.
|
|
Poslednje ažurirano nedelja, 18 april 2010 08:41 |
382
(3 glasova, ocena 3.67 od 5)
|
ponedeljak, 04 avgust 2008 13:17 |
|
Veliki broj ozbiljnih naučnih studija pokazuje vezu između lošeg načina ishrane i agresivnog i antisocijalnog ponašanja i kod dece i kod odraslih, pa je i Svetska zdravstvena organizacija ovu temu stavila pod lupu.
Već odavno je poznata činjenica da se svetom širi epidemija gojaznosti, a alarmantno stanje primoralo je mnoge zemlje da počnu ozbiljnije da planiraju ishranu za svoju decu i celu populaciju. Iz škola (ne i naših – op. ur.) se izbacuje „brza hrana”, zabranjuje se reklamiranje nezdrave hrane i pića za decu – to je talas koji je krenuo od Kalifornije, preko Francuske, Nemačke, Švedske, pa je stigao i do Velike Britanije, koja je nedavno donela odluku o zabrani reklamiranja određenih nezdravih proizvoda usmerenih na dečju populaciju.
|
|
četvrtak, 03 april 2008 18:15 |
Magazin Zdrav život u saradnji sa Bibliotekom grada Beograda svakog drugog petka od 10h u dečijoj biblioteci “Neven” u Domu sindikata organizuje ekološke radionice za male osnovce. Specijalna gošća je bila stručna saradnica “Zdravog života”, nutricionista Tanja Jovanović, koja je deci naglasila značaj konzumiranja zdravijih namirnica za pravilan rast i razvoj. Učenici osnovnih škola “Drinka Pavlović” i “Vuk Karadžić” sa oduševljenjem su aktivno učestvovali u pripremi zdravije degustacije, od ukusnih slaniša i slasnih slatkiša, do sočnih prolećnih salata. Dovedite i Vi Vašu decu da se druže sa nama i da kroz zabavu nauče nešto novo, korisno i pre svega zdravo! Info: 011/ 3238631 www.bgb.org.yu
|  |  |  |  |  |  |
|
|
Poslednje ažurirano petak, 16 maj 2008 19:18 |
126
(1 glas, ocena 5.00 od 5)
|
četvrtak, 07 februar 2008 23:15 |
|
Udruženje građana Pokret za zdraviju Srbiju i magazin "Zdrav život" više od dve godine vode akciju "Da zaštitimo našu decu", kojom se od nadležnih institucija traži da preduzmu korake u zaštiti dece od nezdrave hrane, tj. da se iz škola i njihove blizine udalje kiosci tzv. brze hrane, te da se oni zamene zdravijom ponudom.
|
|
Poslednje ažurirano utorak, 20 maj 2008 01:04 |
|
|